Publicerat 2012-02-14 21:51:54 i Hästar

dagens ridpass på murre purre

vart hoppning blandat med dressyr idag, skoj skoj!
vi började med bommar på kvartslinjen. han var ganska seg i början, som är merlins special.. ;)
jag hade otroligt ont i knät från borjan så det var inte så lätt att få igång honom men mot slutet vart det mycket bättre och han började kröka på nacken, trampa under sig och lyssna mer på mina signaler.
sen hoppde vi även lite sockerbits hinder. från början här var han lika dan, lixom ''men vadå de här kan jag trava över'' och de gjorde han också. en sen fick jag igång honom och han vart mycket piggare , med öronen spetsade framåt hoppade han super bra!
var nöjd med honom på slutet iaf som är de viktigaste.
blev en bild, som kommer här!

en väldigt korvig bild, men whatever jag bjuder! :D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0