Publicerat 2011-12-24 17:19:04 i

Ny blogg!

nu har jag victoria englund en ny blogg som kommer handla om allt mellan himmel och jord! mest hästar och foto.
jag är då en tjej på 13 vintrar , snart 14 då jag fyller år om en vecka! :)
på fritiden rider jag både på ridskola och privat. jag fotar med en nikon D40x och två objektiv. orginalobjektivet 18-55 mm och sigma DC 18-200.
privat rider jag en ponny som heter mireaux, men kallas till till vardags mirå. han är 20 år gammal och är då pansionerad mn väldigt busig och pigg för sin ålder. han verkligen ÄLSKAR snö och vintern och han blir extra busig då. så fort han får snö runt benen kan han sticka iväg i världens bock serie. men endast om man travar eller galopperar. annars är han världens snällaste! mysig och allting :') världens bästa mirå♥
så här fin är han.
och å här ful är jag...
vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är inte ens din häst? :s

2011-12-25 @ 21:04:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0